Contabilitate Online

Soluții financiare personalizate și consultanță de afaceri oferite de un expert contabil cu abilități puternice în analiza datelor și în gestionarea fluxurilor de numerar, pentru a sprijini afacerile în creșterea și dezvoltarea lor pe termen lung.

Cu ce vă putem ajuta ?

Avize și autorizații
în toate domeniile

În conformitate cu prevederile legale, la începerea funcționării și pe parcursul desfășurării activității, firmele sunt obligate să dețină avize, autorizații sau licențe, specifice domeniului de activitate.

Avize și autorizații

Înainte de începerea unei activități comerciale societățile trebuie să obțină avizele și autorizațiile specifice domeniului în care urmează să activeze.
Conform legii, orice societate are obligația de a deține avize / autorizații / licențe, pe întreaga durată a funcționării.


Desfășurarea legală a unei activități (cod CAEN) în cadrul unei firme implică ca acea activitate să îndeplinească următoarele condiții: codul CAEN să fie în obiectul de activitate al firmei și activitatea să fie autorizată la un sediu / punct de lucru sau la terți.

Cele mai frecvent solicitate avize si autorizatii:

  • Calcularea salariilor pe baza pontajelor comunicate de client
  • Calcularea concediilor de odihnă și concediilor medicale
  • Întocmirea statelor de plată
  • Întocmirea fluturașilor personalizați la cererea clienților
  • Întocmirea ordinelor de plată/foi de vărsământ pentru impozite și contribuții aferente salariilor 
  • Suport legislativ în orice problemă de calcul salarial
  • Întocmire și transmitere declarației unice

Beneficiați de soluții eficiente și transparente, adaptate la cerințele dvs. de afaceri.

Expert Contabil – Oana Pavel

De ce să lucrezi cu noi ?

Utilizarea unui astfel de serviciu poate fi benefică, deoarece suntem o companie specializate cu experiență și cunoștințe în acest domeniu, ceea ce poate simplifica și accelera procesul de obținere a avizelor și autorizațiilor. De asemenea, va putem oferi consultanță și asistență în alegerea tipului corect de aviz sau autorizație în funcție de nevoile și activitățile specifice ale clienților.

În plus, putem gestiona procesul complet, de la obținerea formularelor necesare, la adunarea documentației și depunerea cererilor, precum și urmărirea stadiului de aprobare. 

Orientează-te spre viitor

Servicii Contabilitate

Aceste servicii pot vă pot ajuta să economiți timp și energie, în timp ce vă asigurăm că procesul se desfășoară în mod corespunzător și în conformitate cu reglementările locale.

Un alt beneficiu important este faptul că astfel serviciile noastre vă poate asigura că documentele sunt completate corect și în conformitate cu cerințele legale. Orice omisiune sau eroare poate duce la întârzieri sau chiar respingerea cererii de aviz sau autorizație. 

Echipa noastră are cunoștințe solide despre procesul de obținere a avizelor și autorizațiilor, ceea ce poate reduce perioada de timp necesară pentru finalizarea acestuia. Acest lucru poate permite clienților să își dedice mai mult timp și energie afacerii lor principale.

Contactează-ne!

× Contactează-ne pe whatsapp !